Spotkanie dla architektów: „LinkedIn w biznesie – marka eksperta, która sprzedaje”

Jak wykorzystać potencjał LinkedIn w biznesie? Jak sprawić, aby profil zawodowy, widoczny w serwisie, przyczynił się do zdobywania nowych klientów i budowania relacji z potencjalnymi inwestorami? Co powinien zrobić architekt, aby stać się bardziej rozpoznawalny i skutecznie promować własne projekty? O tym m.in., podczas praktycznego szkolenia zorganizowanego dla architektów przez salon GRESTON, opowiadał Paweł Mączka, założyciel oraz Prezes Zarządu SocialCube – firmy specjalizującej się w doradztwie z zakresu mediów społecznościowych dla biznesu.

Spotkanie pod hasłem „LinkedIn w biznesie – marka eksperta, która sprzedaje” było doskonałą okazją do analizy dotychczasowych działań prowadzonych przez architektów oraz do wymiany wzajemnych doświadczeń. Uczestnicy mieli szansę porozmawiać z ekspertem, skonsultować i porównać własne aktywności w serwisie, a także poznać najlepsze praktyki stosowane w budowaniu marki osobistej.

Podczas wydarzenia przedstawione zostały również nowości z oferty marek Zehnder, Sicis oraz AXOR (Hansgrohe) dostępne w salonie GRESTON. Zaprezentowali je przedstawiciele firm, którzy opowiedzieli o rozwiązaniach zastosowanych w poszczególnych produktach oraz oprowadzili biorących udział w spotkaniu po świetnie wyposażonych ekspozycjach.